امروزه تبلیغات یکی از مهمترین اجزای هر کسب و کاری به حساب می‌آید. نداشتن تبلیغات برابر با مرگ زود هنگام کسب و کار شما است. در این میان اگر بخواهیم تبلیغات را دسته بندی کنیم به دو دسته تبلیغات فیزیکی (آفلاین) و تبلیغات مجازی (آنلاین) می‌رسیم.

تبلیغات آنلاین را می‌توان به دو دسته استفاده از وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تقسیم کرد. تبلیغات آفلاین که تاثیر بسیاری بر کسب و کار ما می‌گذارند شامل استفاده از کارت ویزیت‌ها، بنرهای بزرگ، استفاده از استندهای تبلیغاتی در مکان‌های پر گذر، تراکت‌ها و. دانست.

بهترین طراحی و چاپ در اصفهان بدون اندکی شک و تردید می‌توان الماس شهر نام برد. الماس علاوه بر چاپ بنر در صفحه‌ها و برگه‌ها از شیوه‌های نوین و جذاب چاپ استیکر، چاپ بر روی لیوان نیز استفاده می‌کند. برای جذابیت و یکسان شدن طراحی شرکتی شما می‌توانید از چاپ بر روی لیوان یا ماگ استفاده کنید. این کار هم جس بهتری به کارمندان شما می‌دهد و هم جلوه بسیار شیکی و توازن بسیار خوبی را به شما و افرادتان در میان می‌گذارد.

برای داشتن یک کارت ویزیت کاربردی و خاص نیاز به طراحی جدید دارید تا حس خوبی به افراد القا شود. یکی از موارد بسیار مهم در کارت ویزیت داشتن جنس مرغوب و با کیفیت است. اگر بتوانید از طراح‌های به روز و مدرن و جنس خوبی برای کارت خود در نظر بگیرید قطعاً تاثیر بسزایی در نگهداری فرد از آن کارت دارد. بارها دیده شده افراد بعد از گرفتن کارت ویزیت به دلیل بی‌کیفیت بودن جنس آن در چند دقیقه آن را به دور انداخته و از گرفتن آن صرف نظر می‌کنند.

به بنرها می‌رسیم. امروزه یکی از بزرگترین مشکلات در بنرها طراحی‌های سطح پایین و قبول کردن مدیر آن مجموعه است. اصولاً بنرها با توجه به سایز آن‌ها نباید بسیار شلوغ و نباید بسیار خالی باشند. باید دارای عکس و لوگو باشند. عکس در مرحله اول باید اندازه متناسبی داشته باشد و در مرحله دوم مرتبط با کسب و کار شما باشد. این عکس می‌تواند لوگوی شما نیز باشد. سعی کنید از شعار خود استفاده کنید تا بر سر زبان‌ها بیوفتد، متن و شعار تبلیغاتی شما باید متناسب با اندازه و چایگاه بنر شما باشد. اگر بنر شما در اتوبان و مسیرهایی که افراد با سرعت زیادی از آن عبور می‌کنند باشد باید از یک یا دو جمله بسته به اندازه بنر شما طراحی شود.

طراحی بنر یکی از مهارت‌های طراح به حساب می‌آید که به خوبی باید از پس آن بر بیاید، همانطور که گفته شد بنر باید کوتاه، گیرا، خلاق، جذاب باشد تا بتواند ارتباطات خوبی با مخاطبان شما برقرار کند. در نتیجه نداشتن بنر خیلی به صرفه‌تر از داشتن بنر بی‌‍محتوا و بی‌کیفت است. بنر باید به صورت هدفمند باشد و یک هدف را دنبال کند. پیشنهاد می‌شود اگر هدف ندارید و صرفاً برای چشم و هم چشمی از بنر استفاده می‌کنید از این کار پرهیز کنید.


سبک زندگی تبلیغات ,استفاده ,کارت ,خوبی ,طراحی ,بنرها ,کارت ویزیت ,نباید بسیار ,استفاده کنید ,حساب می‌آید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برای تو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تاریخ کاشان و اران و بیدگل شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب شعر و مطالب ادبی سئو وبمستر Dαяк ραяα∂ιѕє